10 Aralık 2012 Pazartesi

Agatha CHRISTIE- ÖLÜM MELEĞİ

   Bu kadar çok Agatha CHRISTIE okuyarak yaptığım işin de çok kanlı olması ufak ufak beni korkutmuyor dersem yalan olmaz. :) Şaka bir yana polisiye ve gerilim kitaplarını sevmeyen bana bile Agatha CHRISTIE kitapları sevdirdi!
    Tarihimi de attım!
    Sahaftan kitap almak çok keyifli ama böyle bir durumada hazırlıklı olmak gerekiyormuş. :( Ben çok hazırlıksız yakalandım!
 Arka Kapak;
"Tepede biri durmuş kayayı itiyordu. Buna hayret ettim. Çünkü kaya bana yerinden oynamayacak kadar ağırmış gibi gelmişti... Fakat sonra kaya sallandı ve tepeden aşağıya yuvarlanmaya başladı. Önce ağır ağır giderken birdenbire hızlandı.
  Kayanın aşağıdaki yola düşerken çıkardığı gürültüyü duydum...
  Sonra bunu acı bir çığlık izledi..."
    Klasik Agatha CHRISTIE tarzıyla 196 sayfa nasıl geçti hiç anlamadığım bir kitap oldu. Kitapta çok varlıklı bir adamın kötü bir hastalık sonucunda yakın zaman da öleceğini bile bile ölmeden yazdığı mirasının ve daha önce tatilde tanıştığı yaşlı kadından sıra dışı isteğini anlatıyor. Kadın yaşlı adamın istediğini yaparsa bıraktığı mirası alabilecek. Çok farklı bir cinayet hikayesi.. Kitabın sonunda ölümüne sevgi'nin insana verebileceği zararı okuyucuya üstüne basa basa hissettiriyor...

2 yorum:

  1. Kapağı çok ürkütücü :) Ancak Agatha teyzemiz her haliyle okunuyor :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar cyrstalll:)Bloguma hoşgeldin:)Güzel yorumların için çok teşekkür ederim!Evet kapak biraz kötü ama kitap gerçekten çok iyiydi.Sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...